Pastaban Tarifi

Hazır pasta kekini servis tabağına alın.Süt ile hafif ıslatın.3 su bardağı süt,2 ufak çay bardağı toz şeker,3 yemek kaşığı un,1 yemek kasığı tereyağı,1 paket vanilini pişirin.Kekin ara katına sürün,meyveleri ortasına ve kenarına gelecek şekilde yerleştirin.Üzeri için 200 gr çikolatayı ince kıyın.200 ml kremayı ocakta kaynama noktasına getirin.Çikolataları ilave edin ve eriyene dek karıştırın.(Fazla çikolatalı olmasın derseniz malzemeleri yarıya indirebilirsiniz,100 gr çikolata ve 100 ml krema olarak)Biraz ılındığında pastanın üzerine kenarlarından akacak şekilde dökün.Biraz soğuduktan sonra meyveler ile süsleyin.(Soğumasını beklemenin sebebi meyveleri üzerine koyduğunuzda daha akışkan olacağından etrafa dağılmasının önüne geçmek içindir.) Biz bu pastayı eskiden çok sık yapardık çok severdik☺️Deneyeceklere Afiyet Olsun Şimdiden..😊👌💕

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.